- 2018-08-06: ingeschreven in het Belgisch register; is ex-F-GPHA en ex G-MUMU - General Services Antwerp is een maatschappij verbonden met Katoennatie (KTN).
- 2018-08-06: toestel zou gebaseerd worden op Knokke Helihaven (vlgs de inschrijving); op de terreinen van Katoennatie in de haven van Antwerpen wordt een helihaven gepland en de aanvraag werd ingediend.
- 2018-08-09: foto 4 - F-GPHA copyrights Jerome Mervelet - met onze dank
- 2018-08-09: foto 5 - G-MUMU copyrights David Reeves - met onze dank
- 2018-11-10: foto OO-KTN copyrights Geert Diopere - met onze dank
- 2018-11-09: is gebaseerd op de helihaven van Knokke/Westkapelle (in afwachting van de goedkeuring van de helihaven op Katoennatie - Antwerpen)
- 2019-05-02: lading op Katoennatie (kaai 1548) om 12:46 - foto onderaan 1, 2 en 3 copyright Peter ZIEGLER - met onze dank
- 2020-07-17: toestel staat nu gebaseerd op de helihaven van Katoennatie in Beveren
Helikopter: OO-KTN - Leonardo (Agusta-Westland) - A109S Grand
Helikopter
Land:
Belgie
Call Sign: OO-KTN
Registratie: OO-KTN
Bouwjaar: 2008
Serialnr: 22073
Operator: General Services Antwerp NV, Beveren (Kallo)
Laatste vlucht (UTC): 13/06/2025 11:35:12
Info:
OO-KTN (5)
Model
Fabrikant: Leonardo (Agusta-Westland)
Model: A109S Grand
ICAO-Type: A109
IT: H2T
Motor: 2 x Pratt & Whitney PW207
Zitplaatsen: 1+7 PAX
Gewicht (leeg | kg): 1944
Gewicht (max | kg): 2850
Maximumsnelheid (km/u): 282
Vluchtsnelheid (km/u): 240
Lengte (m): 13
Breedte (m): 2.8
Hoogte (m): 3.5
Rotor diameter (m): 11
Voor alle info/helikopters van dit model, klik hier!
Vluchtgegevens
Datum | Eerst gezien (UTC) | Laatst gezien (UTC) | Eerste hoogte | Laatste hoogte | Eerste Squawk | Laatste Squawk |
---|---|---|---|---|---|---|
13/06/2025 | 11:13:31 | 11:35:12 | 700 ft | 2000 | 2000 | |
11/06/2025 | 10:02:14 | 10:23:15 | 800 ft | 2000 | 2000 | |
8/06/2025 | 15:19:36 | 17:54:40 | 800 ft | 2000 | 2000 | |
6/06/2025 | 8:31:14 | 11:28:46 | 1200 ft | 2000 | 2000 | |
5/06/2025 | 13:51:01 | 15:20:22 | 1200 ft | 300 ft | 2000 | 2000 |
28/05/2025 | 9:13:02 | 10:28:17 | 1100 ft | 2000 | 2000 | |
26/05/2025 | 14:44:26 | 15:00:34 | 1100 ft | 2000 | 2000 | |
17/05/2025 | 7:34:55 | 8:29:51 | 700 ft | 2000 | 2000 | |
8/05/2025 | 9:58:12 | 10:36:04 | 900 ft | -100 ft | 2000 | 2000 |
4/05/2025 | 14:56:40 | 16:33:27 | 1000 ft | 2000 | 2000 |